Rabat til medlemmer: CSR.dk er mediepartner på SB Nordic

Opdateret: Der er nu 50 procent rabat med promokoden CSRMEDLEM50. D. 24. januar kan man få et ordentligt skud ansvarligheds-vitaminer, når Sustainable Brands Nordic inviterer til en eftermiddag med inspiration for alle pengene. Medlemmer af CSR.dk får rabat på deltagergebyret og partnere adgang til en lukket samtale med Mr. Goodvertising.

CSR.dk er mediepartner på SB Nordic-eventet og tilbyder både rabat på deltagergebyret og en eksklusiv session med første indblik i hvad Purpose 2.0 går ud på. .

14.01.2019

CSR.dk

Torsdag d. 24. januar sparkes 2019 godt i gang med en halvdagskonference proppet internationale talere og tankevækkende indhold om branding, purpose og bæredygtighed. Det hele med fokus på at involvere – mest kunder, men også andre stakeholdere.

Deltagerne vil møde:

  • Nudging-eksperter fra Ogilvy Change som kører hands-on sessions omkring bæredygtig livsstil.
  • Stanford professor James Ehrlich, som er ved at bygge ReGen Villages - verdens første skalerbare by, der er 100% selvforsynende med energi og mad.
  • Cannes Lions Grandprix vinder Mathias Wikström, der står bag en ny bank, Doconomy, der CO2-neutraliserer folks forbrug.
  • Aktivist-brandet Tony's Chocolonely holder et strategi-indlæg.
  • Interface fortæller hvordan deres tæpper viser hele deres bæredygtighedsrejse fra et tæppe af fiskenet til et tæppe, der suger CO2-fra atmosfæren.
  • Carlsberg som både lægger hus til og fortæller om, hvordan det går med deres højtprofilerede bæredygtighedsstrategi.

Læs selv og se programmet for eventen

Særlige tilbud til CSR.dk's medlemmer og partnere
Som medlem af CSR.dk kan du melde dig til med rabat på deltagergebyret. Tilmelding foregår her, med rabatkoden CSRMEDLEM50. (Eller "promotional code", som det hedder på bookingsiden)

Arbejder du for en af CSR.dk’s partnervirksomheder, kan du også deltage i et mini-event efter det store program, hvor du kan få et eksklusivt første indblik i Thomas Kolsters arbejde med en ny bog med arbejdstitlen: Don’t sell the moon, make your customers the astronauts, der udkommer i første halvår af 2019.

Thomas Kolster har fået tilnavnet Mr Goodvertising og er på en mission for at ændre den globale reklamebranche i retning af mere purpose og ansvarlighed. I denne ekstra mini-event, som kun er for partnere på CSR.dk, løfter Thomas sløret for nogle af sine konklusioner, og hvad han ser som purpose 2.0. Når alle virksomheder råber op om deres purpose, påviser Thomas, at deres succes nu afhænger af, hvem de kan hjælpe deres kunder med at blive. 

Hvis du vil deltage i dét, så skal du skrive til asb@horisontgruppen.dk

Vi ses på Carlsberg Museum!
Konferencen foregår i Carlsberg Museums historiske omgivelser takket være Carlsberg Group og arrangeres af marketingaktivist og forfatter, Thomas Kolster fra Goodvertising samt Sustainable Brands Paris.

Sustainable Brands Nordic er nemlig den skandinaviske opvarmning til Sustainable Brands’ europæiske konference, der foregår i Paris 23-25 april. Efter et par år i København, har Sustainable Brands nemlig flyttet den store 3-dages events teltpæle til Paris.

Bureau Veritas

Sponseret

Webinar: Ny ISO-standard skal hjælpe fødevarevirksomheder med at reducere madspild

CSR.dk

Jobopslag: Fagmedie eller jobportal – hvad virker bedst?

Relateret indhold

08.10.2025MäRK

Sponseret

Fra logik til magi - Virksomhedernes bæredygtighedsfortællinger skal flytte ud af hjernen og ind i hjertet

24.09.2025CSR.dk

Ny kampagne vil opfordre os til at købe… Ingenting

24.09.2025CSR.dk

Ny kampagne vil opfordre os til at købe… Ingenting

23.09.2025CSR.dk

Bureau lukker hjemmesider efter påtale: Solgte mærker uden substans til virksomheder

22.09.20253H Law

Sponseret

Grønne buzzwords under lup: Gennemgang af udbredte begreber og hvorfor de kan være problematiske.

18.09.2025BSR

Sponseret

From the Frontlines of Scope 3: Key Lessons from Supplier Engagement Initiatives

18.09.2025BSR

Sponseret

From the Frontlines of Scope 3: Key Lessons from Supplier Engagement Initiatives

17.09.2025CSR.dk

Fra benægtelse til forvirring: Moderne klimaskeptikere vil så tvivl frem for at benægte

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.

Se flere temaer

Events

Se alle
JUC SERVICE ApS
Kursus
Sorghåndtering på arbejdspladsen

Dette kursus giver dig konkrete værktøjer til at håndtere sorg i arbejdslivet – både som leder og kollega.

Dato

20.10.2025

Tid

09:30

Sted

JUC, Axelborg - Vesterbrogade 1620 København V

Dansk Standard
Kursus
Arbejdsmiljøledelse - ISO 45001 Diplomkursus

På dette to-dages kursus præsenteres du for indholdet i ISO 45001:2023 standarden og lærer samtidig, hvordan de enkelte krav tolkes og anvendes i praksis.

Dato

21.10.2025

Sted

Kosmopol, Fiolstræde 44, 1171 København K

Erhvervsakademi Aarhus
Kursus
Kursus: Bæredygtig forretningsforståelse

Få et 360 graders blik på bæredygtighedsverdenen. Opnå et stærkt fundament af viden, indsigter og værktøjer til at arbejde med den grønne omstilling i din virksomhed. Statsgodkendt uddannelsesforløb på 4 dage med ECTS-point.

Dato

21.10.2025

Tid

09:00

Sted

Erhvervsakademi Aarhus, Ringvej Syd 104, 8260 Viby J

DTU
Efteruddannelse
Bæredygtig virksomhedsudvikling

På dette kursus arbejder vi med integration af bæredygtighed i virksomheders strategi og målsætning, værdikæder og miljøledelsessystemer.

Dato

21.10.2025

Tid

09:00

Sted

Lautrupvang 15. 2750 Ballerup

PwC Danmark
Webinar
Product Carbon Footprints – Turning Data into a Market Advantage

Understanding the carbon footprint of individual products is essential for companies seeking to meet customer expectations, improve transparency, and make informed strategic choices.

Dato

21.10.2025

Tid

09:00

Sted

Online

Alexandra Instituttet
Kursus
Kursus: Det digitale produktpas og adfærdsdesign

Hvordan inviterer du dine kunder til mere bæredygtig adfærd, styrker din forretning og skaber bedre kundeoplevelser? Deltag i dette kursus, hvor du lærer at bruge metoder fra adfærdsdesign i arbejdet med EU's kommende digitale produktpas.

Dato

21.10.2025

Tid

09:00

Sted

Alexandra Instituttet, Rued Langgaards Vej 7, 2300 København S