Rabat til medlemmer: CSR.dk er mediepartner på SB Nordic

Opdateret: Der er nu 50 procent rabat med promokoden CSRMEDLEM50. D. 24. januar kan man få et ordentligt skud ansvarligheds-vitaminer, når Sustainable Brands Nordic inviterer til en eftermiddag med inspiration for alle pengene. Medlemmer af CSR.dk får rabat på deltagergebyret og partnere adgang til en lukket samtale med Mr. Goodvertising.

CSR.dk er mediepartner på SB Nordic-eventet og tilbyder både rabat på deltagergebyret og en eksklusiv session med første indblik i hvad Purpose 2.0 går ud på. .

14.01.2019

CSR.dk

Torsdag d. 24. januar sparkes 2019 godt i gang med en halvdagskonference proppet internationale talere og tankevækkende indhold om branding, purpose og bæredygtighed. Det hele med fokus på at involvere – mest kunder, men også andre stakeholdere.

Deltagerne vil møde:

  • Nudging-eksperter fra Ogilvy Change som kører hands-on sessions omkring bæredygtig livsstil.
  • Stanford professor James Ehrlich, som er ved at bygge ReGen Villages - verdens første skalerbare by, der er 100% selvforsynende med energi og mad.
  • Cannes Lions Grandprix vinder Mathias Wikström, der står bag en ny bank, Doconomy, der CO2-neutraliserer folks forbrug.
  • Aktivist-brandet Tony's Chocolonely holder et strategi-indlæg.
  • Interface fortæller hvordan deres tæpper viser hele deres bæredygtighedsrejse fra et tæppe af fiskenet til et tæppe, der suger CO2-fra atmosfæren.
  • Carlsberg som både lægger hus til og fortæller om, hvordan det går med deres højtprofilerede bæredygtighedsstrategi.

Læs selv og se programmet for eventen

Særlige tilbud til CSR.dk's medlemmer og partnere
Som medlem af CSR.dk kan du melde dig til med rabat på deltagergebyret. Tilmelding foregår her, med rabatkoden CSRMEDLEM50. (Eller "promotional code", som det hedder på bookingsiden)

Arbejder du for en af CSR.dk’s partnervirksomheder, kan du også deltage i et mini-event efter det store program, hvor du kan få et eksklusivt første indblik i Thomas Kolsters arbejde med en ny bog med arbejdstitlen: Don’t sell the moon, make your customers the astronauts, der udkommer i første halvår af 2019.

Thomas Kolster har fået tilnavnet Mr Goodvertising og er på en mission for at ændre den globale reklamebranche i retning af mere purpose og ansvarlighed. I denne ekstra mini-event, som kun er for partnere på CSR.dk, løfter Thomas sløret for nogle af sine konklusioner, og hvad han ser som purpose 2.0. Når alle virksomheder råber op om deres purpose, påviser Thomas, at deres succes nu afhænger af, hvem de kan hjælpe deres kunder med at blive. 

Hvis du vil deltage i dét, så skal du skrive til asb@horisontgruppen.dk

Vi ses på Carlsberg Museum!
Konferencen foregår i Carlsberg Museums historiske omgivelser takket være Carlsberg Group og arrangeres af marketingaktivist og forfatter, Thomas Kolster fra Goodvertising samt Sustainable Brands Paris.

Sustainable Brands Nordic er nemlig den skandinaviske opvarmning til Sustainable Brands’ europæiske konference, der foregår i Paris 23-25 april. Efter et par år i København, har Sustainable Brands nemlig flyttet den store 3-dages events teltpæle til Paris.

Dansk Standard

Sponseret

DSB anvender ISO 14001 til at skabe struktur på deres arbejde med bæredygtighed

Rambøll A/S

Sponseret

Final Call: ESRS Deep-dive webinar

Relateret indhold

23.04.2025Schneider Electric

Sponseret

Casper skal til EM i elektrikerfaget: ”Jeg er mere end bare en elektriker”

16.04.2025CSR.dk

Der er meget mere at hente i ansvarlig markedsføring

16.04.2025Schneider Electric

Sponseret

Schneider Electric anerkendt som nr. 1 inden for liquid cooling

11.04.2025CSR.dk

Klimavenlig kampagne skal få turister til Aarhus

09.04.2025UN Global Compact Network Denmark

Sponseret

Studentermedhjælper med stærke evner inden for eventafvikling og -koordinering

09.04.2025Toms Gruppen A/S

Sponseret

Toms Gruppen viser fremskridt på alle strategiske bæredygtighedsområder

31.03.2025CSR.dk

ESG-kommunikation med nyt bagtæppe

31.03.2025Creative ZOO

Sponseret

Værdiskabende rapportering: Sådan sikrer I det gode samarbejde

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.

Se flere temaer

Events

Se alle