Sæt ambitiøse og værdiskabende CSR-mål

Ambitiøse resultatmål driver CSR-arbejdet i en række førende virksomheder, det viser en ny rapport, der er udarbejdet af kommunikationshuset Salterbaxter.

07.06.2013

Lasse Andersen, CSR.dk

Den internationale tendens er lige nu, at ”CSR- frontrunnerne” sætter ambitiøse og værdiskabende resultatmål for CSR-arbejdet.  

Det viser en ny rapport, som det engelske kommunikationshus Salterbaxter har gennemført.

I sin blog på csr.dk skriver Troels Børrild, der er ansvarlig for den danske afdeling af Salterbaxter, at Dong Energy og Grundfos er nogle af de danske virksomheder, der sætter ambitiøse (og internt angstprovokerende) mål.  

Han giver også 8 tips til, hvordan virksomhederne kan sætte værdiskabende resultatmål inden for CSR. Læs dem her.

Dansk Standard

Sponseret

DSB anvender ISO 14001 til at skabe struktur på deres arbejde med bæredygtighed

Rambøll A/S

Sponseret

Final Call: ESRS Deep-dive webinar

Relateret indhold

25.04.2025UN Global Compact Network Denmark

Sponseret

Ny bestyrelse i UN Global Compact Network Denmark

25.04.2025CSR.dk

Grønne startups boomer: Men investorerne tøver

24.04.2025CSR.dk

Ny måling: Klimakrisen rasler ned på danskernes bekymringsliste

23.04.2025UN Global Compact Network Denmark

Sponseret

Sanda Ojiambo: Ansvarlig forretning er nøglen til fremtidens vækst

23.04.2025CSR.dk

Tilbagetog? Bilproducenter går efter alternativer til elbilen

23.04.2025CSR.dk

Jobopslag: Fagmedie eller jobportal – hvad virker bedst?

22.04.2025Lemvigh-Müller

Sponseret

Lemvigh-Müller er valgt som en af InstallatørGruppens foretrukne grossister

22.04.2025CSR.dk

Sol og vind står stærkest: Dansk superfond justerer kursen i det grønne investeringslandskab

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.

Se flere temaer

Events

Se alle