Ny marketingdirektør i BØRNEfonden

BØRNEfonden har fået en ny sponsor- og marketingdirektør, som blandt andet skal styrke organisationens samarbejde med erhvervslivet.

16.03.2012

CSR.dk

Anne Grandt er tiltrådt som ny sponsor- og marketingdirektør i BØRNEfonden. Dermed bliver hun hovedansvarlig for fondens marketingaktiviteter, erhvervspartnerskaber og for BØRNEfondens Sponsor Relations-afdeling.

Anne Grandt har tidligere været ansat hos Sonofon, Ikea Denmark og Dansk Håndbold Forbund og har mere end 12 års erfaring med strategiske og kommercielle samarbejdsaftaler med en lang række partnere. Hos BØRNEfonden skal hun være med til at styrke et område på vej fremad.

”BØRNEfonden har de seneste år oplevet en stor interesse fra det danske erhvervsliv. Her har Anne Grandt den ballast og erfaring, der skal til, for at føre den udvikling godt og sikkert videre. Det Afrika, vi ser i dag er på vej fremad, og det går hurtigt. Anne Grandt kommer til at spille en central rolle i at udvikle og markedsføre nye tiltag til inddragelse af danskerne i fremtiden,” siger BØRNEfondens CEO Bolette Christensen.

Væksten skal fortsætte
BØRNEfonden omsætter for over 200 millioner kroner årligt og er dermed Danmarks største udviklingsorganisation målt på privat indsamlede midler. I 2011 voksede bidragene fra danske virksomheder og fonde med over 40 procent.

Anne Grandt ser ingen grund til, at den udvikling ikke kan og skal fortsætte:

”BØRNEfondens arbejde er meget konkret og håndgribeligt, og det appellerer til virksomheder, der er vant til at se efter resultater. Når du indgår i et partnerskab med BØRNEfonden, ved du præcist, hvad dine penge går til, og du får et konkret og levende billede på de forandringer, som du og dine stakeholders er med til at skabe,” siger Anne Grandt.

Organisationen støtter flere end 70.000 sponsorbørn og deres familier i nogle af verdens fattigste lande. I 40 år har fonden arbejdet med bæredygtige udviklingsprojekter inden for skolegang, landbrug og sundhed for at give børn og unge, der lever i fattigdom, mulighed for at realisere deres potentiale.

- OWG

Dansk Standard

Sponseret

DSB anvender ISO 14001 til at skabe struktur på deres arbejde med bæredygtighed

Rambøll A/S

Sponseret

Final Call: ESRS Deep-dive webinar

Relateret indhold

24.04.2025CSR.dk

Ny måling: Klimakrisen rasler ned på danskernes bekymringsliste

23.04.2025UN Global Compact Network Denmark

Sponseret

Sanda Ojiambo: Ansvarlig forretning er nøglen til fremtidens vækst

23.04.2025CSR.dk

Tilbagetog? Bilproducenter går efter alternativer til elbilen

23.04.2025CSR.dk

Jobopslag: Fagmedie eller jobportal – hvad virker bedst?

22.04.2025Lemvigh-Müller

Sponseret

Lemvigh-Müller er valgt som en af InstallatørGruppens foretrukne grossister

22.04.2025CSR.dk

Sol og vind står stærkest: Dansk superfond justerer kursen i det grønne investeringslandskab

22.04.2025Klimaklar

Sponseret

Mød os på LOOP Forum - og book 20 min gratis sparring med Klimaklar-rådgiver

18.04.2025CSR.dk

Mangfoldighed under pres: Danske erhvervsgiganter står fast

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med CSR.dk

Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med i alt som rører sig indenfor ESG og bæredygtig udvikling Nyhedsbrevet kommer kun to gange ugentligt. Herudover sender vi dig relevante temaer og spændede events.

Se flere temaer

Events

Se alle