H&M

23.05.2019MäRK

Sponseret

Greta Thunberg vækker os til live – hvad med din virksomhed, gør den?

Purpose er blevet normen. Flere og flere brands markerer standpunkter og investerer i kampagner med samfundsmæssigt sigte. Tager skridtet op på talerstolen og taler om deres indignation. Men virker det? Lægger vi overhovedet mærke til det?

15.08.2018FSC Danmark

Sponseret

Fra skoven til catwalken: FSC er den foretrukne certificering for skovbaserede tekstiler

08.12.2017CSR.dk

H&M's medarbejdere er omstillingens frontlinje

30.11.2017UNICEF Danmark

Sponseret

H&M Foundation og UNICEF i nyt partnerskab med fokus på børn med handicap

05.10.2017UNICEF Danmark

Sponseret

Halloweentøj fra H&M hjælper UNICEF med at styrke børns leg

18.07.2017CSR.dk

Hvordan får syerskerne i Bangladesh en løn de kan leve af?

07.04.2017CSR.dk

H&M’s ambitioner kan flytte hele branchen

13.03.2017UNICEF Danmark

Sponseret

Syrien 6 år: UNICEF aktiverer katastrofeberedskab

20.02.2017Green Network

Sponseret

H&M: God stil i modebranchen

22.11.2016CSR.dk

Brug generation Y til at gøre en forskel

02.11.2016UNICEF Danmark

Sponseret

H&M og UNICEF sætter fokus på den magiske udvikling af børns hjerner

03.09.2015CSR.dk

Kritikere: H&M’s bæredygtighedspris løser ikke det reelle problem