CBS Executive Fonden
CBS Executive Fonden har mere end 20 års erfaring i at udvikle videnbaserede ledelseskurser og uddannelsesforløb med branchespecifikt fokus for både offentlige og private organisationer
CBS Executive Fonden er en erhvervsdrivende fond, som blev skabt af Copenhagen Business School i 1991. CBS Executive Fonden tager sig af at udvikle og afholde korte executive uddannelser, mens CBS udbyder gradsgivende uddannelser, herunder MBA-uddannelserne.
CBS Executive Fonden holder til på CBS’ campus og har til huse i Porcelænshaven i den tidligere Kgl. Porcelænsfabriks råvarebygning. I 2009 blev bygningen restaureret af Henning Larsens Tegnestue og omdannet til et flot uddannelsessted med lyse, inspirerende undervisningslokaler.
Kontaktpersoner
Merete Blædel Gottlieb
Marketing Director
Seneste nyt
Kommende events
Artikler virksomheden er nævnt i
11.10.2023CSR.dk
Nyt lovforslag skal få tøjproducenter til at dække omkostninger for tekstilaffald
EU-Kommissionen har netop fremsat et lovforslag, det skal gøre tøjindustrien økonomisk ansvarlig for alle deres produkters livscyklus. Professor kalder det ambitiøst, mens organisation ikke mener, at det bekæmper sagens kerne.
04.08.2023CSR.dk
Klar til start: Nu kommer der ikke flere ændringer til EU's rapporteringsstandarder
EU's standarder for rapportering om bæredygtighed er færdige. De modtages med glæde over at ventetiden er forbi, men også med bekymring for at der bliver smidt alt for mange æg i en kurv: væsentlighedsanalysen.
08.02.2023CSR.dk
Nyt samarbejde skal styrke grønne og teknologitunge start-ups
Efter mange års fokus på hurtigt voksende software-virksomheder skal vi gentænke måden, vi finansierer og udvikler teknologivirksomheder, hvis den grønne omstilling skal lykkes. Det mener parterne CBS og Nordic Alpha Partners i et nyt samarbejde mellem erhvervslivet og forskningsmiljøet.
Forbrugere overdriver bæredygtige valg: ”Praktik står i vejen for gode intentioner”
05.01.2023CSR.dk
År for år vokser andelen af danskere, der i markedsundersøgelser, tilkendegiver, at de baserer deres forbrug på mærker og butikkers bæredygtighed. Men ofte kommer hverdagens praktik i vejen for, at vi reelt handler så grønt, som vi gerne vil, forklarer CBS-professor.
Udgiver
Copyright 2023