PODCAST: Bæredygtig Business nr. 12 - Thomas Kloster
I denne episode har vi besøg af Thomas Kolster, reklamebranchens globale bæredygtighedsfortaler og forfatter til bogen Goodvertising. Dagens tema stiller skarpt på, hvordan du håndterer en generation, der hellere vil købe selvrealisering end produkter.
I dette afsnit af Bæredygtig Business taler Steffen med Thomas Kolster - en svært inspirerende mand, der kombinerer marketing og bæredygtighed i en unik kombination, han har valgt at kalde Goodvertising. Goodvertising er også titlen på hans bog, som har gjort ham til en internationalt eftertragtet keynote speaker.
Thomas kaster lys over, hvordan din virksomheden håndterer en generation, der hellere vil købe selvrealisering end produkter - og forklarer, hvorfor det ikke altid er nok at starte med “The big Why?” i din marketingstrategi.
Hør hele podcasten her: https://soundcloud.com/baredygtigbusiness/episode-12-baeredygtig-markedsforing-med-thomas-kolster-aka-mr-goodvertising