OOhh Private Label: Skræddersyede designløsninger med ansvarlig produktion i centrum
Lübech Living oplever en stigende interesse fra både danske og internationale brands, som ønsker at differentiere sig gennem æstetisk og ansvarligt design.
Foto: Lübech Living
I en tid hvor detailkunder efterspørger unikke produkter, stærk storytelling og ansvarlig produktion, har private label udviklet sig til en attraktiv mulighed for brands og forhandlere, der ønsker at skille sig ud.
Hos Lübech Living er private label en af deres styrker, hvilket åbner op for, at brands kan kombinere æstetik, funktion og ansvarlig produktion.
Design tilpasset kundens brandunivers
Private label hos Lübech Living er en tæt, kreativ proces, hvor produkterne udvikles i samarbejde med kunden, så de passer præcist til deres værdier, identitet og visuelle udtryk.
"Private label produkterne bliver ikke blot et designprodukt, men en fortælling om ansvarlighed, der styrker brandets position og møder den stigende efterspørgsel hos bevidste forbrugere,” fortæller Susanne Lübech, Stifter & Kreativ Direktør hos Lübech Living.
Amalie Rosalie: Design tilpasset et moderne plejebrand
Et stærkt eksempel på et vellykket private label samarbejde er samarbejdet imellem Lübech Living og det danske brand Amalie Rosalie.
I dette samarbejde har Lübech Living redesignet OOhhx’s Wave Design. Resultatet er en skræddersyet sæbebakke, der både løfter produktoplevelsen og skaber en stærk visuel helhed i Amalie Rosalies sortiment.
