Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Vi arbejder for bedre forståelse. Forståelse er grundstenen i ethvert samfund, i mødet mellem mennesker og når beslutninger skal træffes. Derfor er det afgørende, at de budskaber, som vi mennesker møder i vores hverdag, er klare og forståelige. På DMJX uddanner vi formidlere, der kan skabe budskaber i ord, billeder eller animationer, som andre mennesker kan afkode og forstå - og dermed forme verden med.
Vi uddanner stærke formidlere
Der findes mange forskellige måder at formidle budskaber på. Dem ved vi alt om, og vi giver vores viden videre til morgendagens formidlere. På vores campus i København og Aarhus uddanner vi alt fra kommunikatører, journalister og fotografer til TV- og medie-tilrettelæggere, samt grafiske og interaktive designere. På tværs af deres forskelligheder bærer de alle DMJX’ varemærke: De kan skræddersy budskaber til målgrupper, udvikle ideer og koncepter og producere til tiden.
Vi stræber efter at sende dem på arbejdsmarkedet med evnen til at samarbejde, tænke kritisk, løse problemer samt arbejde kreativt og skabe nye forretningsmuligheder. Det er alle afgørende kompetencer for, at vores formidlere kan skabe den bedste formidling for fremtiden.
Seneste nyt
20.02.2023Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Sponseret
Bæredygtighedskommunikation uden greenwashing
På kurset får du kommunikationsværktøjer, så du kan styrke din organisations bæredygtige profil. På den måde giver du din organisation en tydelig og troværdig stemme, der øger brandværdien og skaber en klar position over for kunder og samarbejdspartnere.
12.10.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Sponseret
Bæredygtighedskommunikation: Derfor skal du beherske denne nye kommunikationsdisciplin
Det er vigtigt at kommunikere dine bæredygtige budskaber. Men har du ikke styr på de grundlæggende principper omkring bæredygtig og ansvarlig forretning, er der risiko for, at budskaberne bliver fluffy og i værste tilfælde kan ende i greenwashing.
01.09.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Sponseret
Thought leadership - brug viden som branding
Du lærer vejen til at blive vidensførende inden for et felt og skabe langtidsholdbar synlighed og troværdighed for din organisation ved at ’eje’ strategisk udvalgte fagområder i den faglige og offentlige debat.
29.08.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Sponseret
Bæredygtighedskommunikation uden greenwashing
Du får kommunikationsværktøjer, så du kan styrke din organisations bæredygtige profil. På den måde giver du din organisation en tydelig og troværdig stemme, der øger brandværdien og skaber en klar position over for kunder og samarbejdspartnere.
24.08.2022Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Sponseret
Samfundsansvar og strategisk CSR-kommunikation
Du lærer at se og forstå CSR og samfundsansvar i sammenhæng med din organisations forretnings- og kommunikationsstrategi. Efter kurset kan du selv udvikle eller tilpasse en CSR-strategi og lægge en plan for, hvordan du kommunikerer strategien internt og eksternt.
Kommende events
Udgiver
Copyright 2023